Bakımlara devam ediyoruz ;)
Dün sanayideydim, arabanın tüm arka burçlarını (kaucuk lastikler), arka sol - sağ amortisörler, kamberler ve önde de sağ ve sol üst beşik burçları, alt rotiller, sol ve sağ aks körüklerini değiştirdim :)
İlk önce burçların durumuna bir bakalim :) Ne kadar kötü olduğu videodan belli, herhalde 23 yıldır hiç değişmemiş.
Daha sonra amortisörlere geçiyoruz, eski amortisörler patlamış, herhangi bir kasisten falan geçince sanki bisiklet jantı gibi pat diye vurup geçiyordum, değiştirince daha iyi oldu, bu arada aldığım amortisörler sıfır orjinal değil ama çıkma buldum kondisyonu yerinde, zira sıfırı ile çıkması arasında 2 kat fiyat farkı var.
Arka burçlar ve amortisörlerden sonra aracın ön tarafına geçiyoruz.
Sol ve sağ üst beşik burçları ve aks kafalarıyla beraber alt rotiller değişiyor.
Bu kadar parçayı değiştirene kadar 3-4 saatimizi aldı, test sürüşünü yaptık konforu gördük ve onayladık :) Hatta aracın yol tutuşu dahi çok iyi oldu. Bu arada bizim aranın arka süspansiyonlar hep kaucuk lastikten burç doluymuş ya çok şaşırdım daha önce bu kadar çok burç olan arabaya denk gelmemiştim.
Bugünlük bu kadar ;) birkaç güne üst kapak contasını değiştireceğim, ardından üst kapağı ve egzoz korumasını boyamayı düşünüyorum. Fotoğraflarla ve videolarla görüşürüz.
Dün sanayideydim, arabanın tüm arka burçlarını (kaucuk lastikler), arka sol - sağ amortisörler, kamberler ve önde de sağ ve sol üst beşik burçları, alt rotiller, sol ve sağ aks körüklerini değiştirdim :)
İlk önce burçların durumuna bir bakalim :) Ne kadar kötü olduğu videodan belli, herhalde 23 yıldır hiç değişmemiş.
Daha sonra amortisörlere geçiyoruz, eski amortisörler patlamış, herhangi bir kasisten falan geçince sanki bisiklet jantı gibi pat diye vurup geçiyordum, değiştirince daha iyi oldu, bu arada aldığım amortisörler sıfır orjinal değil ama çıkma buldum kondisyonu yerinde, zira sıfırı ile çıkması arasında 2 kat fiyat farkı var.
Arka burçlar ve amortisörlerden sonra aracın ön tarafına geçiyoruz.
Sol ve sağ üst beşik burçları ve aks kafalarıyla beraber alt rotiller değişiyor.
Bu kadar parçayı değiştirene kadar 3-4 saatimizi aldı, test sürüşünü yaptık konforu gördük ve onayladık :) Hatta aracın yol tutuşu dahi çok iyi oldu. Bu arada bizim aranın arka süspansiyonlar hep kaucuk lastikten burç doluymuş ya çok şaşırdım daha önce bu kadar çok burç olan arabaya denk gelmemiştim.
Bugünlük bu kadar ;) birkaç güne üst kapak contasını değiştireceğim, ardından üst kapağı ve egzoz korumasını boyamayı düşünüyorum. Fotoğraflarla ve videolarla görüşürüz.
Yorumlar
Yorum Gönder