Merhaba arkadaşlar, öncelikle kendimi tanıtayım, Uşaklıyım ve Uşak' ta oturuyorum, Biyoloji öğretmeniyim.
İlk arabamı aldım :)

Jantları alırken biraz aceleye geldi o yuzden tam istediğim jant lastik kombinasyonu olmadı ama şimdilik idare ediyoruz, ilerde 15 inç jant ile değiştirmeyi düşünüyorum bakalım.
Jant ve lastikten sonra yağ ve yağ filtresini, trigeri, bujileri ve aks körüklerini değiştirdim ve de lpg ayarı yaptırdım. Yağ olarak Castrol Magnatec 10w40 koydurmuştum ama şu an pek memnun değilim, onun yerine mobilin yüksek kilometreli araçlar için üretilmiş olan 10w60 yağını kullanmayı düşünüyorum.

Bu şekilde birkaç arabaya bindikçe gerçekten yaşına göre konforlu ve sürüşünün gayet iyi olduğunu gördüm, zira almadan önce integraya hiç binmemiştim. Şimdi severek kullanıyorum. Özellikle de uzun yolda çok rahat ;) Ancak tabiki konforunun yanında bazı sorun çıkartan yerleri de oldu her araba gibi. Kaputun sağ tarafının boyası çatladı, meğer 1 cm macun çekmişler dayanamamış çatlamış, ben de fazla masraf etmiyeyim diye macuınu güzelce zımparalattım ve üzerine karbon fiber folyo yapıştırttım hiç yoktan iyi oldu bu şekilde idare ediyorum hala ama bi ara kaputu elden geçirmeyi düşünüyorum. Daha başka bazı yerlerden özellikle alt takım ve süspansiyonlardan sesler gelmeye başladı. Benzin motoru sorun çıkarmaya başladı. Bunların yanında nispeten daha küçük arızalar da meydana geldi hepsi çok şükür halledildi birbir.
Aşağıda listede yazılanlar arabayı ilk aldığım bir ay içerisinde yapılanlar:
- Castrol Magnatec 10w40 yağ konuldu.
- Yağ filtresi değiştirildi.
- Triger değiştirildi.
- Aks körükleri değiştirildi.
- Jant ve lastik alındı. (14 inç)
- Kaput karbon fiber folyo ile kaplandı.
- Jant ve lastikler değişince rot-balans yapıldı.
- Ön fren balataları değiştirildi.
- 4xBuji değiştirildi.
- Bu arada ön tamponu garajın kapısına vurdum, onu da komple boyatmak zorunda kaldık.
- Egzoz boruları ve susturucular değiştirildi.
Devamı gelecek.. ;)
Yorumlar
Yorum Gönder