Motor kaputunun değiştirilmesi ve yeni fitillerin takılması


Yeni gelen kaputu dayanamadım evde kendim taktım :)

Eski kaputa elvedaa, yeni kaputa merhaba :)











Hazır kaputu değiştirmişken fitilleri de değiştireyim dedim :)

Fitillerin orjinalindan bulamadım ama başka bir araca ait sıfır fitil aldım aynı görevi görecek sonuçta.

Eski fitili çıkardım ve klips yerlerini yeni fitilde işaretledim sonra da klipsleri takıp kaputa monte ettim :)







Ve araçtandan görüntüler...




Kaputun işini bitirince de aracın iç kısmına geçtim, harita aydınlatmaları, kapı aydınlatması ve bagaj aydınlatmasının çerçevelerini çıkardım, hem temizlemek için hem de sarı ampülleri ledlere çevirmek için.









Daha sonra iyice temizledim, ancak bagaj aydınlatmasının anahtarı oldukça eskimiş o yüzden bazı lekeler çıkmadı.

















Bugünlük bu kadar ;) Birkaç güne görüşmek üzere.


Yorumlar